سوالات متداول
وارد پنل کاربری خود شوید و از طریق پیشخوان پنل کاربری –> سفارشها، میتوانید به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشد.
وارد پنل کاربری خود شوید و از طریق پیشخوان پنل کاربری –> سفارشها، میتوانید سفارشات خود را پیگیری کنید.
از طریق شبکههای اجتماعی در صفحه تماس با ما قرار دادهایم میتوانید با ما در ارتباط باشید.
کد رهگیری های ارسال شدهها از طریق صفحه اینستاگرام ما به آدرس kafsh_morvarid_dez@ قرار میگیرند.
در صورتی که اگر سالم و تمیز باشد و به هیچ عنوان پوشیده نشده باشد میتوانید با هماهنگی قبلی از طریق شبکههای اجتماعی اقدام به ارسال آن کنید.
مدت زمان مرجوع سفارش حداکثر تا ۲ روز بعد از دربافت سفارش، در صورت استفاده نشدن از کفش میباشد.
حداکتر تا دو بار امکان تعویض کفش وجود دارد.
جهت رسیدگی به درخواست مرجوعی کالای خود، از طریق شبکههای اجتماعی اقدام نمایید.